Délka servisní služby (v letech) 5

5letá hardwarová podpora HP u zákazníka s reakcí následující pracovní den pro standardní monitory

5letá hardwarová podpora HP u zákazníka s reakcí následující pracovní den pro standardní monitory
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce

Zahájení opravy v místě instalace, následující pracovní den, HW podpora, pouze počítač, 5 let

Zahájení opravy v místě instalace, následující pracovní den, HW podpora, pouze počítač, 5 let
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce

Zahájení opravy v míste instalace, následující pracovní den, HW podpora, vyjma externí komponenty, 5 let

Zahájení opravy v míste instalace, následující pracovní den, HW podpora, vyjma externí komponenty, 5 let
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce

5letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den)

5letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce

5letá HW podpora HP u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)

5letá HW podpora HP u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce

5letá HW podpora HP u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)

5letá HW podpora HP u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce

5letá HW podpora HP pro tenké klienty (rozšířená výměna další pracovní den)

5letá HW podpora HP pro tenké klienty (rozšířená výměna další pracovní den)
Pokud si nemůžete dovolit čekat na výměnu zařízení, využijte službu HP s výměnou hardwaru další pracovní den, abyste mohli co nejrychleji obnovit provoz. Získáte vzdálenou technickou podporu, která vám pomůže s řešením problémů. V případě potřeby vám pak během dalšího pracovního dne zašleme náhradní jednotku[1] spolu s předplaceným nákladním listem pro vrácení vadné jednotky.
Promoakce

HW podpora HP násl. prac. den na místě pro velmi velké displeje 5r

HW podpora HP násl. prac. den na místě pro velmi velké displeje 5r
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce

5letá HW podpora HP pro notebooky (oprava v servisu)

5letá HW podpora HP pro notebooky (oprava v servisu)
Když se na vašem počítači vyskytne problém, je nutné ho vyřešit. Služba HP s opravou v servisu vám umožní získat podporu při řešení většiny problémů po telefonu nebo přes online chat. V případě vážnějších problémů zašlete zařízení do nejbližšího autorizovaného servisu. Naši odborní technici diagnostikují a opraví zařízení do 4 až 7 pracovních dnů[1] a my zaplatíme jeho zpětnou přepravu, abyste se mohli rychle vrátit k práci. Oprava v servisu představuje cenově výhodnou alternativu k servisu u zákazníka a zahrnuje práci, díly a materiál.
Promoakce

5letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den / ponechání vadného média / jednotka)

5letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den / ponechání vadného média / jednotka)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] a ponecháním vadného média dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce

5letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den / ponechání vadného média)

5letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den / ponechání vadného média)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] a ponecháním vadného média dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Promoakce